Korning

I söndags var vi till Ö-vik och gjorde korningen. Det gick jättebra! Miranda var lika lekfull och framåt som hon brukar vara. Speciellt kampmomenten uppskattade hon. Jakten var inte lika spännande. Hon fick lite kritik att hon var socialt osäker vilket yttrar sig genom att hon är överdrivet intresserad av främmande människor och hoppar en del. Detta är dock inget  jag upplever som ett problem i vardagen.

Hon fick extra plus för att hon är nyfiken och har bra avreaktioner. Hon var snabbt fram på alla moment och löste upp det bra. Avslutningsvis var det skotten vilket hon klarade galant. Poängen blev totalt 342 och godkänd alltså. Mirandas protokoll finns under mappen Mentalitet till höger där också hennes MH finns redovisat.

Mixa, Mirandas syster, gjorde också korningen. Tyvärr räckte inte hennes poäng eftersom hon avstod att leka när det var kamp inblandat. Tänk att två systrar kan vara så olika. I övrigt fick Mixa bara bra kritik och gav ett väldigt samlat intryck.

Nu laddar vi i veckan för appellen nästa helg - hoppas Miranda är på hugget då också!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, som jag ska hålla tummarna för er till helgen! :-) Lycka till!



Visst är det här i Ö-vik ni ska tävla appellen? Synd att jag jobbar, annars hade jag varit på plats och lekt hejjaklack åt alla man känner. ;-)

2008-06-10 @ 21:29:03
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Kattis

Jag igen! :-)



Jajjemän, jag har massa bilder på Miranda från korningen, jätteläckra då ni leker (tokiga lilla kamphund skrattar), ska ta tag i saken och förminska dem så kommer de till din inbox sedan. lovar :-)

2008-06-11 @ 22:54:09
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/
Postat av: Marie

Grattis till era godkända korning!!! Ska hålla tumme & tass för er imorgon, det kommer att gå super! Ses imorgon!



Kram

2008-06-13 @ 19:07:29
URL: http://www.123minsida.se/bernerbus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0