Läger i Myckelgensjö

Så har vi ännu ett år fått njuta av trevligt sällskap på årets rapportläger. Alla har fått sitt under veckan. Tony fick en laxtallrik serverad i vildmarksbadet, barnen har haft kul med kompisar och själv har jag fått göra det jag tycker är så himla skoj nämligen att träna hund. Finns det någon bättre hobby och avkoppling?

Miranda har sprungit bra på rapporten så nu är vi taggade att fortsätta att träna. Det blir först lite träning hemmavid och sedan hoppas jag kunna åka och träna med fler ekipage.

Lydnaden börjar kännas mer stabil även om jag skulle vilja ha ännu lite mer tempo och uthållighet. I platsliggningen jobbar vi med positiv förväntan och det börjar kännas tryggare. Vi har i alla fall hittat en metod som jag ska jobba vidare på stenhårt.

Fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Susanne Högdal

Hej på dig. Kul att träningen gick bra på lägret. Låter som en trevlig tillställning det där Myckelgensjölägret. Hoppas vi får se er på tävlingsplanen snart, kanske Umeå? Det vore kul. Husrum finns, det vet ni. Ha det gott och träna på. Susanne & Skott

2009-08-12 @ 20:22:04
Postat av: Kattis

Kul att ni varit på läger i Myckelgensjö igen! :-)



Härligt att läsa om er träning som går framåt oxå... fortsatt lycka till önskar vi i Idbyn! :-)

2009-08-13 @ 00:27:25
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Kattis

Nu tycker jag att det varit oskrivet här alldeles för länge. ;-)

2009-09-08 @ 19:48:15
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Susanne Högdal

Hej Carina. Håller med föregående - många oskrivna blad?!. Med jämna mellanrum går jag in på din blogg för att följa era aktiviteter. Jag vet att det finns telefon! Hur går det för er? Siktar du på någon tävling i höst?. Eftersom du inte ringt antar jag att du inte har anmält er till Umetävlingen. Ha det gott!

2009-09-14 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0